Recenties

Esmee

Tekening konijnin pastel

Konijntje in opdracht laten tekenen. Is super mooi geworden! Daarnaast snelle service en dat alles voor een mooie prijs. 

Theo

Tekening kat in pastel

Tekening ziet er in de handen nog mooier uit. Paulien houdt goed contact tijdens het tekenen, zodat je op de hoogte bent van het verloop , zullen zeker weer bij haar aankloppen als we weer een tekening willen laten maken. Nogmaals bedankt Paulien 

Charlotte Mertens

Tekening paard in grafiet 

Hoi! Ik ben Charlotte en Paulien heeft mijn pony getekend! Heel blij met de tekening ik had een klein formaat. Ze heeft alles wat ik graag wou erin verwerkt. Er is met 2 foto's van mij van mij gewerkt, en zo heeft ze de schaduwen er heel goed ingebracht. Ook de manen zijn heel karakteristiek getekend, tot waar ze aan die ene kant liggen, mooi in proportie getekend. Een aanrader dus !

Lotte

Tekening 4 paarden in houtskool

Van alle vier mijn pony's heb ik een tekening laten maken. Zonder iets te zeggen werden de pony's door stalgenoten herkend! Ze zijn erg goed gelukt. De tekeningen zijn snel opgestuurd en waren in prima staat toen ze aankwamen. Een echte aanrader! 

Zelf een recensie schrijven

Als ik eens een tekening voor jou heb gemaakt, kan je mij helpen door een recensie te schrijven. Zo kunnen andere mensen gebruik maken van jouw ervaring. Een recensie schrijven is helemaal niet moeilijk! Het enige wat je moet doen is jouw ervaring neerschrijven. Dit kan ook anoniem gebeuren. 

©2021 Paulien's pet artAlle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin